Új vállalatirányítási rendszer a Sprint Kft.-nél


 

 

A Sprint Kft. új, integrált vállalatirányítási rendszerének létrehozása, működtetése, ezzel a vállalti folyamat-menedzsment, a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások hatékonyságának növelése, valamint a cég jövedelemtermelő képességének erősítése”

GOP-2.2.3-09-2010-0128

 

A Sprint Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft. a GOP-2.2.3-09-2010-0128 jelű, „A Sprint Kft. új, integrált vállalatirányítási rendszerének létrehozása, működtetése, ezzel a vállalti folyamat-menedzsment, a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások hatékonyságának növelése, valamint a cég jövedelemtermelő képességének erősítése” című pályázat megvalósítására 17.456.000.- Ft uniós támogatást nyert az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében. A 35 millió forint összköltségvetést meghaladó beruházásból új vállalatirányítási rendszer kialakítása (hardver és szoftver háttérrel) és bevezetése valósult meg.

 

A Sprint Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft. 1990-ben alakult. Jelenleg 400 m 2 alapterületű telephelyén grafikai tervezéssel, arculattervezéssel, nyomdai előkészítéssel és kisebb, illetve nagyobb formátumú, több színű nyomdaipari termékek készítésével foglalkozik.

 

A fejlesztés keretében hardver eszközök (Szolgáltató szerver, Fájl szerver, Adatgyűjtők, Access Point, Irodai PC-k, Kis-formátumú irodai PC-k, Scannerek, Irodai szünetmentes tápegység, Zavarszűrők, Szerver szünetmentes tápegység, Skype telefonok és Nyomdai Proof rendszer), szoftver eszközök (Az alábbi 6 modul bevezetése: ERP, Elektronikus iratkezelés, Munkafolyamat irányítás, Táv és csoportmunka, Interoperabilitást biztosító komponens, Intranet) és hardverhez és szoftverhez kapcsolódó szolgáltatás (Betanítás, oktatás; Tanácsadás, adatfeltöltés-migráció) került beszerzésre, bevezetésre, melyektől cégünk a vállalati termelési folyamatok hatékonyságának növelését várja.

 

Célunk, hogy:

  • a fejlesztésnek köszönhetően újabb piacokat nyerjünk meg, mivel az új rendszer e-kommunikációban kialakított elektronikus árajánlat kérési, hírlevél funkciójával, az online csatornán keresztül, új ügyfélkapcsolatokat, újabb megkereséseket, megrendeléseket generálhat,

  • valamint meglévő partnereink mint magasabb színvonalú, gyorsabb és rugalmas kiszolgálása,

  • illetve a rendszernek köszönhetően az összehangolt, irányítottabb termelési folyamatokkal újabb szabad kapacitások szabadulhatnak fel új munkák teljesítésére (hatékony munkavégzés erősítése),

  • továbbá a rendszer a termelési folyamat hatékonyságáról is folyamatos visszacsatolást biztosít, ami lehetővé teszi a felső vezetés számára az árpolitika gyors, folyamatos, rugalmas, új megrendeléseket is generáló alakítását.